כוסות לאספרסו

כוסות אספרסו – לרכב על גל ההצלחה

איך חולפות השנים, העולם משתנה ובלי שנרגיש, ארץ הזבת, חלב ודבש הפכה לארץ ההפוך והאספרסו. עם ישראל אוהב קפה, כוסות אספרסו ממלאות את שולחנות בתי הקפה, ואין אחד שיתווכח על כך. שחור, הפוך, חזק, עם חלב או בלי קצפת. רק תתנו לנו קפה, להתעורר בבוקר, להשאיר את העיניים פקוחות בצהריים ולסחוב עד הערב.

בשנים האחרונות הפך האספרסו לאחד הסוגים האהובים על הישראלי הממוצע. אם בעבר כוסות שוט היו מקושרות אך ורק לאלכוהול, הרי שכיום כוסות שוטים לאספרסו קטנות נראות בכל בית קפה תל אביבי כשלצידם כוסות המים. ואנחנו אומרים, עם כבר הגל באוויר, למה לא לגלוש עליו ולנצלו עד הסוף?

פרסום דרך כוסות קפה – איך זה עובד

פרסום על כוסות אספרסו הוא תעשייה מוצלחת וריווחית בארצות הברית ומערב אירופה. בישראל זה עדיין זוחל, אבל אולי אתם תהיו אלו שתרימו את הכפפה ותגרמו לטרנד לרוץ. תחשבו על זה. הכוס נמצאת מול האדם ששותה אותה לפחות לכמה דקות, הוא לא יכול להתעלם מהפרסום שעליה, שנכנס לו חזק חזק לתת מודע. ואז כשהוא מגיע לסופר, לרחוב בו העסק שלכם ממוקם או לאינטרנט בחיפוש אחר המוצר או השירות אותו אתם מציעים, השם שלכם עולה אצלו מייד. פרסום על כוסות שוטים לאספרסו הינו זול, יצירתי וחכם. במינימום השקעה תוכלו להשיג מקסימום תוצאה.

כוסות שוטים לאספרסו כמתנה מקורית ומיוחדת

רעיון שימושי נוסף עבור כוסות אספרסו הוא כמתנת עובדים מדליקה. במקום תלושי הקנייה שכבר מיצו את עצמם בכל שנה, אם אתם מחפשים מתנה גם יפה, גם שימושית וגם כזאת המעידה כי השקעתם מחשבה כנה ואמיתית בבחירתה, כוסות שוטים לאספרסו הן פתרון מצוין.
העלות נמוכה והחיוך גדול. כי את מספר האנשים שלא שותים אספרסו אפשר לספור על כף יד אחת, וגם עבור אלו שמחזיקים בביתם כוסות אספרסו מיוחדות לא צריך להיעזר באצבעות הרגליים. והשילוב של שני אלו פשוט הופך את כוסות השוט למתנה מצויינת!