הדפסת מגנטים לכל מטרה

טרנד ההדפסה על גבי מגנטים כמו גם הדפסות פליירים כבש בגדול את שוק הפרסום והאירועים. הדפסת מגנטים הינה דרך שיווקית נהדרת לקידום עסקים ושירותים הניתנים על ידי חברה או בית עסק. בנוסף, הדפסת מגנטים נחשבת כמזכרת נהדרת הניתנת באירועים שונים.

הדפסת מגנטים לאירועים
הרעיון העומד מאחורי הדפסת מגנטים באירועים הוא המזכרת הנהדרת הניתנת לאורחים מחד, ולעורכי האירוע מאידך. כמעט לכל אירוע שתוזמנו אליו, אם זו חתונה, בר מצווה או ברית, תמצאו עצמכם מצולמים על ידי צלם מקצועי וכעבור חצי שעה בערך, תמונתכם תתנוסס על גבי לוח מודעות. כעת, כל שנותר לכם לעשות זה לזהות עצמכם ולזכות במזכרת מרהיבה שתיתלה על המקרר שלכם בגאווה לצד הזמנות ליום הולדת ושאר תזכורות. גם לבעלי האירוע זהו פתרון מצוין להכרת תודה ולהענקת פריט אישי לכל אחד מהאורחים. יתרונם הגדול של מגנטים באירועים הוא האפשרות להוספת עיצובים וטקסטים מיוחדים. האפשרויות הן מרובות וכמובן שהכול תלוי בטעמם האישי של בעלי האירוע. ניתן למסגר את התמונה בצבעים שונים, לציין את תאריך האירוע, להוסיף משפט המתאר בקצרה את מהות האירוע והמזכרת המודפסת על גבי המגנט.

הדפסת מגנטים לצורכי פרסום
הדפסה על גבי מגנטים בכדי לקדם עסק עצמאי או חברה, היא הדרך היעילה ביותר מבחינה פרסומית. מגנטים מודפסים ישמשו למטרות פרסום שונות – כרטיסי ביקור קבועים, מגנטים שעליהם מצוינים דרכי התקשרות לבית העסק, ברכות, הזמנות ומידע כללי בנוגע לנותני שירות שונים.
להדפסה על גבי מגנטים יתרונות רבים:
פרסום לטווח ארוך – מגנטים מודפסים בעלי גימורי למינציה יישמרו לתקופת זמן ממושכת ויהוו כלי פרסומי יעיל עבור כל נותן שירות.
מקום – שטח או מקום עבור המגנטים אינו מהווה שום בעיה. ניתן למקם את המגנטים בכל מקום וללא בזבוז של שטח מיותר. ניתן למקם את המגנטים על גבי המקרר או התנור הביתיים, על גבי דלת פלדלת ואפילו במשרד.
שיווק – את המגנטים המודפסים ניתן לחלק בצורה אישית ללקוחות הקיימים או בשיטת השיווק "מדלת לדלת" – חלוקת מגנטים והדבקתם על דלתות הבתים, הינה פתרון נהדר לשיווק המוני ללא חשש מפני מפגעי הסביבה. בניגוד להדפסה וחלוקת פליירים למיניהם אשר עלולים להתעופף עם כל משב רוח זעיר, המגנטים עמידים ונותרים בדיוק כפי שחולקו. בעלי עסקים אשר ייבחרו בדרך זו בכדי לקדם ולשווק את מרכולתם, יכולים להיות בטוחים שהמגנט לא ייזרק או ייעלם.
כמו בכל תחום, עיצוב המגנטים ישקף את איכות העסק ונותני השירות. חשוב להקפיד על גרפיקה איכותית, מדויקת ומתומצתת. חשוב שהמגנט לא יהיה עמוס מידי ויעביר את המסר השיווקי בו אתם מעוניינים.