כרטיסי ביקור לאנשי עסקים

כרטיסי ביקור לאנשי עסקים

כרטיסי ביקור לאנשי מכירות ולאנשי עסקים
כל איש מכירות מתחיל יודע כי הדרך הטובה ביותר למכור היא להכניס את הרגל לסדק הקטן ביותר שבין הדלת והמפתן. הבעיה הגדולה היא בדרך כלל ליצור את הסדק הזה. כרטיסי ביקור הם אחד האמצעים היעילים והטובים ביותר ליצור את הפתח הקטן (באופן מטפורי, כמובן) להמשך הקשר עם הקניין או מקבל ההחלטה. לעיתים מזומנות ההזדמנות להשאיר כרטיס ביקור אצל מנהל הרכש / מקבל ההחלטות היא ההזדמנות היחידה להתראות איתו, בעיקר אם לא תואמה פגישה מראש ויש קושי לתאם אותה. "רק באתי למסור לך כרטיס ביקור" הוא התירוץ המושלם.

הפן הוויזואלי של כרטיסי ביקור
חשוב מאד לדעת שכרטיס הביקור שלכם הוא הפנים של העסק והפנים שלכם. כרטיסי ביקור שאינם עשויים בטוב טעם עלולים למנוע ממקבל ההחלטות להתקשר לבעליהם, ולעיתים מזומנות הם יושלכו לפח דקות מספר לאחר שנמסרו. עולם העסקים הוא אכזרי, ותופעה כזאת, למרבה הצער מקובלת. כרטיס שעשוי בטוב טעם ומשדר אינטליגנציה ימשוך, קרוב לוודאי, את מי שקיבל אותו לשמור עליו לעת הצורך, אם אכן יש צורך במוצר שהוא מציע.

עיצוב כרטיסי ביקור הוא עניין לאנשי מקצוע, המכירים את הנושא מקרוב והמסוגלים לעצב כרטיס שישקף את רוח העסק שבעליו מייצג אבל יהיה בנוי כך שמי שקיבל אותו אכן ישמור עליו. הדעה הרווחת, והיא אכן מבוססת על מחקרים שונים, היא כי למקבל הכרטיס יש שניות מספר (עד 8 שניות, ככל הנראה) שבמהלכן הוא מחליט האם לשמור עליו או לא.

עיצוב כרטיסי ביקור – כל מה חשוב
ישנם כמה דגשים עיקרים בעיצוב כרטיסי ביקור איכותיים:
•    צבע: כרטיס יכול להיות מעוצב בצבעים שונים. אין מגבלה על צבע הרקע או צבעי הגופנים, אבל יש בהחלט עניין בצירופי צבעים ש"עושים את העבודה". מומחים לנושא יסייעו למי שמזמין כרטיסי ביקור להגיע לצבעים הנכונים.
•    גופנים: הגופנים צריכים להיות ברורים, כך שלא יהיה צורך להוציא עיניים כדי לקרוא את מה שכתוב שם, גדולים מספיק ומכובדים.
•    מלל: קצר, קולע ומדויק. מקבל הכרטיס צריך לדעת בדיוק למה לצפות ממוסר הכרטיס.
•    לוגו: אם לעסק יש לוגו, כדאי לכלול אותו בכרטיס. לוגו עשוי כהלכה הוא אחד מאמצעי השיווק האיכותיים ביותר. הלוגו צריך להיות ברור וסימבולי, קליט מצד אחד וקל לזכירה מצד שני.
•    איכות: כרטיסי ביקור הם בדיוק הדבר שאין צורך לחסוך בו. חיסכון בכרטיס ביקור עלול לעלות באבדן של כמה לקוחות פוטנציאלים. אמנם לא ניתן לכמת את האבדן ואולם ידוע שמקבלי החלטות ומנהלי רכש לא יתייחסו ברצינות לבעל עסק שאיננו מתייחס ברצינות לעצמו ומנפיק כרטיסי ביקור זולים. מובן מאליו, עם זאת, שיש חשיבות לקהל הלקוחות הפוטנציאליים.

כרטיסי ביקור איכותיים הם כלי רב עוצמה בקידום המכירות. העיצוב שלו משול להשחזה והכנה של הכלי והשימוש הנכון בו יכול להיות ההבדל שיזניק את העסק קדימה.

כרטיסי ביקור לעסקים הרוצים תוספות מיוחדות: למינציה, פינות מעוגלות וכרטיסי ביקור עם קוד

וזה כאן האתר החדש שלהם – חברת כרטא פרינט בית דפוס להדפסת כרטיסי ביקור וסטודיו מקצועי לעיצוב כרטיסים