הדפסת מעטפות ממותגות

במרוצת השנים בעלי עסקים רבים למדו על בשרם כי המיתוג של העסק שלך הוא מקדם המכירות שלך. בעולם שבו עסקים קמים ונופלים בין לילה, אנו חייבים להתבלט וזאת על מנת להיות מועדפים על פני המתחרים שלנו בעיני הלקוח. ישנם עסקים שעושים את זה באמצעות שירות מצוין, איכות ייצור גבוהה ואנשי מכירות מעולים, אך ישנם עסקים שמיתוג חזק תורם להם רבות בטיפוס מספר רמות מעל המתחרים שלהם. אז ממה מתחילים ? תחילה יש לדאוג ללוגו מקצועי שילווה את העסק החל מהקמתו – על הלוגו להיות מודפס על גבי המעטפות של העסק, ניירות המכתבים של העסק והחשבוניות של העסק.

הדפסת מעטפות ממותגות לבית העסק

הדפסת מעטפות ממותגות יחד עם ניירות מכתבים הכוללים את הלוגו של העסק לעיתים מעלים את רמת המקצועיות של העסק בפני הלקוח. זאת אומרת, באמצעות הדפסה פשוטה של לוגו על גבי מעטפה כבר הוספת לעצמך נקודות זכות אצל הלקוח וזאת עוד לפני שהתחלת לנסות ולשווק לו מוצר מסוים. המאה ה-21 הציבה בפנינו אתגרים חדשים בעולם השיווק ובחלק מהאתגרים אנו נעזרים במיתוג נכון וחכם וזאת על מנת להגיע אל כיסו של הלקוח.
כיום ניתן להזמין הדפסת מעטפות ממותגות ישירות מאתר האינטרנט של בית הדפוס מבלי לעזוב את המשרד. כל שעלינו לעשות הוא לבחור בעיצוב של המעטפות על ידי בחירת תבנית קבועה מתוך מגוון רחב של תבניות המוצעות באתר בית הדפוס, מילוי השדות הרלוונטיים לעסק וצירוף פרטי ההתקשרות של עסק. כמובן שמול הבול או לידו ניתן להוסיף את הלוגו של העסק שהוא התורם העיקרי לנושא המיתוג.

בתי הדפוס מאפשרים חבילה של מוצרים לעסקים הכוללת הדפסת מעטפות, הדפסת ניירות מכתבים, הדפסת חשבוניות והדפסת כרטיסי ביקור במחיר מוזל – היות ונרכשה חבילה של כל פתרונות הדפוס מראש. ברוב בתי הדפוס האינטרנטיים תוכלו לבחור את העיצוב של כל אחד מהמוצרים הללו בעצמכם ולסגנן את המעטפה או נייר המכתבים בהתאם לדרישות שלכם. כמובן, שהיתרון הוא שלא חייבים לצאת מהמשרד והמוצרים המודפסים מגיעים ישירות אל בית העסק עם שליח – חסכון זמן בהתעסקות מול בית הדפוס