שיטת פרסום שעדיין נפוצה בישראל ובעולם כולו היא הדפסה על שקיות. למרות המעבר המהיר של עולם הפרסום אל רשת האינטרנט והסלולר היא עדיין קיימת ותישאר יציבה. אנו עושים שימוש יום יומי בשקיות מסיבה אחת פשוטה: זהו כלי נוח להעברת מספר פריטים ממקום למקום. אם זה בקניות בסופר, ברשתות הפארם או ברשת חנויות אלקטרוניקה. היות והשקיות יכולות לשמש אותנו יותר מפעם אחת, פרסום בצורת הדפסה של לוגו, כתובת ומספר טלפון על שקית יכול להביא לחיזוק המותג ולקידום המכירות בעת ובעונה אחת. עסקים רבים אינם מבינים כמה פוטנציאל פרסומי הם מפספסים כאשר פרטיהם אינם מודפסים על גבי שקיות הניילון אשר הם נותנים ללקוחות, וחבל.
הדפסה על שקיות משתנה בהתאם לסוג השקית עליהם מעוניינים להדפיס. שני הסוגים העיקריים של השקיות הם: שקיות נייר ושקיות ניילון. כמובן שהדפסה על שקיות נייר תעלה יותר מהדפסה על שקיות ניילון, היות וחומר הגלם הוא יקר יותר ודרוש גם יותר דיו על מנת להציג באופן ברור את ההדפסים על גבי שקית הנייר. אך אין ספק כי שקית נייר היא שקית שימושית ושיקית יותר משקית ניילון, ועל כן רשתות הפארם והאופנה הגדולות יעדיפו שימוש בשקיות נייר מעוצבות על פני שקיות ניילון פשוטות. הדפסה של מותג על גבי שקיות הנייר ושקיות הניילון יוצר חיזוק למותג ומביא בצורה ישירה או עקיפה לקידום מכירות החברה.
באמצעות הדפסה על שקיות כל עסק או חברה יכולים להגיע לקהל יעד פוטנציאלי במינימום מאמץ. מדובר בשיטת פרסום שכיחה שקיימת בעולם כבר מאמצע המאה הקודמת. שיטת הפרסום הזאת עשויה בהחלט למשוך לקוחות פוטנציאלים אל העסק שלך על ידי עזרה קטנה מהלקוחות הקיימים שלך, זאת אומרת – תוכל למנף את העסק ולמשוך לקוחות חדשים באמצעות הפריטים שהלקוחות הקיימים שלך ירכשו ויצאו מהחנות עם שקיות שעל גביהם מודפס המותג שלך. עלות ההדפסה זניחה לעומת האפקטיביות שנוצרת בעקבות ההדפסה של הלוגו של העסק שלך על גבי השקית. מדובר בשיטה זולה ויעילה למשיכת לקוחות חדשים וקידום המכירות שלך, תוך כדי חיזוק המותג הבלעדי של העסק שלך.