מכונות שטיפה לבית או לעסק

שטיפה וניקיון פוגשים אותנו רבות לאורך היום בעבודה, בבית, במשרד, באוטו ולמעשה בכל מקום נשאף לשמור על ניקיון. ניקיון של רצפת החצר, הרכב, רצפת העסק ומשטחים רבים נוספים אינה פשוטה ולפעמים שימוש במכונות שטיפה יכולות לעזור לנו ולהקל על עבודת השטיפה והניקיון אשר עשויה להיות קשה ומסובכת.

מכונות שטיפה  -לא עוד לקרצף!

אם בעבר התרגלנו לשפשף את הרצפה או הרכב בכדי להיפטר מהכתמים והלכלוכים הקשים ביותר הרי שהיום נוכל להשתמש במכונות שטיפה מקצועיות במיוחד אשר עושות שימוש בלחץ מים ומאפשרות לנו לנקות כל משטח ביעילות וביסודיות בתוך דקות ספורות. לחץ המים החזק לצד חומרי הניקוי מסיר את הכתמים והלכלוכים הקשים ביותר ללא כל צורך במאמץ.

מכונות שטיפה עם לחצי מים משתנים


מכונות שטיפה מאפשרות לנו לווסט את לחץ המים ובכך לא לפגוע במשטח או האלמנט שנרצה לשטוף. בשטיפת רכבים לדוגמא, לחץ חזק עשוי לפגום ברכב ולהביא לשריטות ופגיעות בצבע הרכב. ויסות של לחץ המים יאפשר שטיפה בטוחה ונוחה של הרכב באמצעות מכונות שטיפה במינימום מאמץ ומקסימום ניקיון.

עסקים רבים נוטים במהלך יום העבודה ובסופו לשטוף את רצפת העסק והמכשירים השונים בהם השתמשנו לאורך יום העבודה, בחלק מהמקרים הם שוכרים חברות נקיון לשם כך. מכונות שטיפה בלחץ מאפשרות לנו לחסוך זמן עבודה יקר ומאמץ בסוף יום העבודה בכל הקשור לניקיון. נוכל לנקות כל משטח, מכשיר ואלמנט נוסף בעסק בתוך דקות ספורות ולהכין את העסק ליום העבודה הבא.

מכונות שטיפה לבית

השימוש במכונות שטיפה נפוץ גם בבתים רבים בישראל ובעולם כולו שכן נוכל לנקות כל משטח בתוך דקות ספורום באמצעות מכונות השטיפה בלחץ מים. שימוש בחומרי ניקוי בשילוב לחץ המים מאפשרים לנו לנקות כל משטח בבית בתוך דקות ובכך להיפטר מהכתמים והלכלוכים הקשים ביותר ללא כל צורך בקרצוף ושפשוף המשטח.

שורה ארוכה של דגמי מכונות שטיפה מוצעות בשוק הרחב ומאפשרות שימשו בכל מגזר החל מהמגזר הפרטי- בבית ועד למגזר העסקי בשטיפה וניקיון העסק. כמו כן ניתן לראות שימושים רבים למכונות השטיפה החל משטיפת רצפות ועד לשטיפת מכוניות ואלמנטים גדולים במיוחד.