מוצרי חשמל מעוצבים למטבחים מודרניים

עיצוב מטבחים מודרני הוא עיצוב חדשני עם קווי עיצוב מודרניים חדים וחלקים. הצבעים מאוד מיוחדים ובולטים לעין, פיתרונות האחסון מעט שונים, התאורה יותר "קרה" וכמובן שלכל המאפיינים העיצובים האלה אנחנו נצטרך להתאים מוצרי חשמל למטבח מעוצב בסגנון מודרני וחדיש, היום נחלק טיפים הסברים ודוגמאות על כל נושא המטבח המודרני ועיצובו באמצעות מוצרי חשמל מעוצבים.

המטבח המודרני – סגנון העיצוב

עיצוב המטבח המודרני הוא עיצוב החל לתפוס תאוצה יותר ויותר בקרב השנים האחרונות ובמיוחד בעשור האחרון. אט אט החלו להופיע יותר ויותר מטבחים מודרניים המעוצבים בקו נקי וחדשני, וכידוע לכולנו הכל החל באיטליה, בירת העיצוב הבינלאומית.

תאורה למטבח מודרני היא תאורה בעלת מאור קריר, מאור פלורסנטי או לד חדשני ומודרני. מנורות מודרניות הן מנורות אשר יהיו בעלי תאורה קרירה יחסית, דוגמא נוספת היא ספוטים המתאימים לעיצוב מודרני.

צבעים למטבח מודרני הם צבעים חדים ונקיים במיוחד, לצורך העניין מטבח מודרני יכול לשלב צבע אחד בולט וחד ועוד צבע נוסף או שניים שאינם בולטים ולוקחים ממנו את תשומת הלב. כך למשל מטבח אדום, כחול, שחור לבן, ואפילו תכלת או ורוד. איתם ניתן לשלב כל מיני צבעים שאינם בוהקים כמו שמנת לבן, שחור וכו'.

טיפ: דוגמאות ורעיונות מיוחדים מומלץ לחפש באתרי אינטרנט עם השוואת מחירי מטבחים ותצוגות מטבחים של כמה חברות ונגריות בצורה מסודרת שנוחה לנו להשוואה ובדיקה של כולם יחד.

עיצוב מודרני למוצרי החשמל שלנו

נוכל לשלב הרבה מוצרי חשמל מעוצבים למטבח שלנו, כפי שאנחנו מכירים מכל תכניות הבישול הישראליות, ניתן לשים לב שאנו נוטים לראות שם כל מיני מקסרים מעוצבים, מקררים, מקרוגלים ותנורי אפייה ובישול. אם נשים לב במרבית תוכניות הבישול המטבח מעוצב בסגנון ספציפי מסויים, כמו סגנון מודרני, כפרי, איטלקי, פרובנס וכו', ואליו הם מתאימים את מוצרי החשמל המעוצבים גם כן, סוד קטן? במרבית המקרים המטבח הוא גם מטבח מודרני.

מקררים וקירור למטבח

במידה ואנחנו מחפשים מקקר מקצועי ומעוצב נוכל להתרשם פה ממגוון מקררים מקצועיים, מקררי תצוגה ואף מקררים דלפקיים מאוד מיוחדים המוסיפים לעיצוב המטבח שלנו. עיצוב מקרר עומד יכול לתת לו סגנון מודרני שיתאים לנו מאוד למטבח. והנה דוגמאות למקפיא מעוצב ומודרני שיכול לעצב לנו את המטבח בצורה מיוחדת מאוד.

מוצרי חימום למטבח: תנורים מקרוגלים

ישנם מגוון מקרוגלים תנורים ומקרוגלים משולבים כגון זה, מה שבהחלט יכול לחסוך לנו במקום במידה ואנחנו מוכנים לוותר על תנור בישול ניפרד מה שיכול גם כן להעניק פרט עיצובי ופונקציונאלי לחיי היום יום.

אביזרים נלווים למטבח האופנתי שלנו

וואו, ישנם ללא ספק כבר תקופה ארוכה בכל חנות אביזרי בישול בישראל אביזרים נילווים ומעוצבים שנחמד מאוד בכל בית, כך למשל מקסר יד חשמלי, או טוסטר מעוצב ואפילו מכונות וואפל בלגי\קרפ צרפתי או גריל מעוצב לאילו מאיתנו שרוצים להתפנק עוד קצת.