הדפסת פולדרים ממותגים על ידי בית דפוס

עיצוב והדפסת פולדרים ממותגים  לבתי עסק וחברות

מיתוג מהווה נדבך משמעותי כחלק ממאמצי השיווק של כל בית עסק. מותג עקבי ונקי עשוי להיות מזוהה לאלתר ולהגביר את מאמצו של בית עסק להתפרסם בזכות כישוריהם ושירותיהם. משמעותי כי המותג יוצג בצורה עקבית בכל חברה, ובכל אלמנט של שיווק.

מה היתרונות של  הדפסת פולדרים ממותגים 

פולדרים ממותגים מהווים דרך נפלאה עבור הצגת החברה שלכם באופן מושכל, אף במידה ומדובר בלקוח פוטנציאלי ובמידה ומדובר רק בקבלת נראות הומוגנית ומקצועית במשרדים שלכם.

מדוע  כדאי לבחור הדפסת פולדרים ממותגים בבית דפוס?

פולדרים ממותגים הינם הרבה יותר גמישים או חסכוניים לעומת חוברת מודפסת ועשוי לחסוך חלק ניכר מן התקציב פרסום שלכם. כאשר מדפיסים חוברת כל המידע מתוקן, ובמידה ודבר מה צריך להשתנות, עליכם להדפיס פעם נוספת הכל, אבל בהדפסת פולדר ממותג, באפשרותכם להדפיס דפי מידע בודדים ופשוט להחליף עמוד אחד החוצה, במידה והעלות של המוצרים או הבחירה שלכם משתנים. . תוכלו ליצור רושם ראשוני פנטסטי, אף במידה ומדובר בשליחת מחירון והן במידה ומדובר בהצעה ללקוח פוטנציאלי, פגישת מכירות עם פוטנציאל חדש או מסירת מידע בתערוכה. כל שביב של אינפורמציה שתוציאו, יוצג באופן מרהיב, מושכל, ברור וממותג לגמרי, בתיקייה איכותית, שמעניקה את הרושם שכן הנכם בעלי חברה איכותית.

להדפסת פולדרים ממותגים באתר של כרטא הקישו כאן

כאשר יגיעו לקוחות למשרדים שלכם, במידה וכל הפולדרים והמכתבים שלכם יהיו ממותגים ומתאימים בצורה אופטימלית, יוענק רושם ודאי של חברת על, מקצועית ואכפתית, אשר מוסיפה לכיצד שקהל היעד שלכם חש לגבי החברה שלכם, כמו גם להעניק לצוות העובדים של  הרגשת גאוות יחידה בסביבתם.

לאיפה שייקחו את הפולדרים הממותגים שלכם, הן יפרסמו את המותג שלכם, באופן כזה שכאשר הנכם מחלקים אותם לבני אדם בתערוכות או בכנסים, או פשוט לקהל היעד שלכם, הנכם מפרסמים את החברה שלכם ואת המותג שלכם, על ידי תיקייה אקסקלוסיבית, מושכלת ומאורגנת, שתסייע לכם לבנות מודעות למותג ולהוציא את הידיעה על קיומו של בית העסק שלכם. כדאי לכם לייצג את החברה שלכם על ידי פולדרים ממותגים, בכך תרוויחו המון פרסום. 

הטביעו בהם את הלוגו, התמונות והמידע עליכם בתיקיות מותאמות אישית, שמטרתן להציג את המיתוג שלכם מן הקרביים שלכם אל העולם החיצון . עליכם לבחור חותם בגוון מלא, חותמת נייר כסף בהירה ומבריקה, או תשומת לב לקבלת מסך משי כמעט בכל תיקיית צבע שתקדם את המותג שלכם. פולדרים ממותגים אישית מהווים שי מופלא לעסקים ולעובדים, תלמידי בית ספר / מכללות ומורים וארגונים ללא מטרות רווח. אפשר להשתמש בהם לתיקיות מצגת ממותגות שעוזרות בהנחיית המכירה הגדולה, מארגני סטודנטים לשיעורים ושיעורי בית, ולמתנות אירועים המספקות את החוברות, העלונים, דפי המכירה, כרטיסי הביקור וחומרי שיווק אחרים בחבילה אחת לנשיאה. בתערוכות, כנסים, ירידי עבודה, גיוס כספים, פסטיבלים וסוגים רבים אחרים של אירועים. קיימים גם פולדרים מנייר מבריק וגם פולדרים מפלסטיק וכן פולדרים בכריכה של עור, וכיוצא בזאת.