מכונת אספרסו – מכונות קפה איכותיות בישראל

מאיתנו לא רוצה להנות מקפה איכותי לאחר יום עבודה מפרך? מי מאיתנו לא פעם רצה קפוצ’ינו משובח אך לא רצה להוציא כסף רב ברכישתו?

מכונת אספרסו היא מכונת הקפה האולטימטיבית לצרכן הביתי על מנת לפתור את הדילמות השונות הנוגעות לקפהמכונת אספרסו משובחת מספקת קפה איכותי, אשר אינו נופל מבתי הקפה הגדולים, במחיר זול יחסית, ובכך הופך למוצר מומלץ בכל בית או משרד. להלן מספר יתרונות והמלצות של מכונת אספרסו שכדאי לדעת.
למה כדאי ?
מחירו הגבוה יחסית של הקפה בבתי הקפה השונים כדוגמת ארומה, קפה גרג, קפה קפהקפה הילל ובתי קפה נוספים, מוליכים את הצרכן לרכוש מכונת אספרסו ובכך לחסוך כסף רב בתחום צריכת הקפה. המלצה זו נוגעת בעיקר למשרדים בהם רכישת מכונת קפה הופכת למשתלמת ביותר: במקום לרכוש קפה בבתי הקפה השונים באזור, יוכל המעסיק לרכוש מכונת אספרסו שתחסוך לו כסף רב וטרטורים נלווים ליצירת קפה איכותי לעובדיו.
ללא מאמץ…

למידע על מכונות הקפה של חברת סאקו האיטלקית 

במקרים רבים נוצר רצון עז לקפה, אך מצד שני, במיוחד בימי החורף הקרים, אין כוח לצאת מחוץ לבית או למשרד בשביל קפה. כך, הופכת מכונת האספרסו לפתרון המושלם לסיפוק הרצון לקפה ללא לצאת מהבית או מהמשרד, במחיר משתלם יותר ובמהירות רבה יותר. כמו כן, לאלו מביניכם אשר אוהבים קפוצ’ינו יותר מאספרסו, ניתן לרכוש מקציף חלב נלווה למכונת האספרסו ובכך לפתור את המגבלה של מכונות אלו ליצור מגוון מוגבל של משקאות.
אחריות
מכונות הקפה של חברות הקפה הרבות מגיעות עם אחריות אשר מבטיחה את איכותו של המוצר ושימורו לאורך זמן. תוקף האחריות נע בין  שנה עד לשלוש שנים, בהתאם לתקנון של החברה המשווקת, ובהתאם לאיכותה של המכונה הנרכשת. בחישוב פשוט, יכול הצרכן לחסוך אלפי שקלים בשנה בעזרת רכישה פשוטה של מכונת אספרסו איכותית, אשר תחזיק מעמד לאורך זמן.
לסיכום, חברות הקפה מציעות לצרכן מגוון רחב של מכונות קפה אשר מספקות לו קפה איכותי, מבלי לצאת מהבית, תוך חיסכון של כסף רב. מכונת אספרסו היא פתרון הקפה המושלם לכל בית או משרד באשר הוא.

מאמר נוסף על קניית מכונת אספרסו לבית ולמשרד