הדפסת פוסטרים

אם בעבר נאלצנו לרכוש פוסטרים בחנויות אשר היו מיועדות אך ורק למכירת פוסטרים כיום הפוסטרים הרבה יותר נגישים בעבורנו. בעבר, בחנויות הפוסטרים היה ניתן למצוא מלאי מוגבל של פוסטרים של להקות, מותגים מפורסמים ואישים מובלי דעה בעולם, כיום ניתן למצוא סוגים רבים של פוסטרים מנושאים שונים ולרכוש אותם מהאינטרנט. כמו כן, מתאפשרת הדפסת פוסטרים מהתמונות שלכם במחשב האישי. העולם נהפך ממזמן לעולם דיגיטלי, ובאמצעות מספר קליקים באתר אינטרנט ניתן להזמין את הפוסטר שלכם עד הבית.

פוסטר הוא הפתרון המושלם לעיצוב החדר או הסלון. באם מדובר בחדרי ילדים, פוסטר של הדמויות האהובות על ילדינו יעניק לחדר אווירה ביתית וחמימה, במיוחד במעבר לדירה חדשה כאשר הילד עדיין איננו התרגל לביתו וחדרו החדש. כמו כן, באמצעות הדפסת פוסטרים ניתן להדפיס תמונות משפחתיות ונופים ממקומות שונים בעולם ולתלות בסלון הבית או בחדר השינה. ניתן לשלב למעשה פוסטרים בכל מקום בבית, הם מוסיפים המון לקיר הלבן, המשעמם והריק.

נכון כי הדפסת פוסטרים מתאפשרת כיום כמעט בכל בית דפוס, אך המחירים הרבה יותר משתלמים באינטרנט. בהשוואת מחירים שערכנו לאחרונה עולה כי הזמנת פוסטרים מהאינטרנט משתלמת בהרבה יותר מהזמנה בבית דפוס, עוד עולה בבדיקה הוא שככל שגדול הדף גדול יותר כך החיסכון שלכם בעלויות ההדפסה גבוהה יותר. באמצעות ממשק ידידותי למשתמש ניתן להעלאות תמונות מהמחשב האישי וליצור פוסטר של לקט תמונות אישיות, להוסיף ברכה כתובה על גבי הפוסטר ולשלוח לחבר או מכר.

במקביל לפוסטרים ניתן להדפיס תמונות ולהכין ברכות המשלבות תמונות ואלבומי תמונות ליום הולדת באמצעות אתרי האינטרנט השונים. בתי הדפוס האינטרנטיים פיתחו ממשק אינטרנט ידידותי שהופך את חיינו לפשוטים יותר בכל הקשור אל הדפסת פוסטרים, הדפסת תמונות ויצירת אלבומי תמונות אישיים. אין מתנת יום הולדת טובה יותר מאשר אלבום אישי המכיל תמונות מרגעים קטנים ובלתי נשכחים של החיים, רגעים קטנים – אך גדולים. בכל מקרה, היות והתחרות בענף גבוהה, ערכו השוואת מחירים קצרה בטרם הזמנת שירות של הדפסה בין אם מדובר באלבום תמונות ובין אם מדובר בפוסטרים.